Urząd Gminy Sośnie
- Urząd Gminy Sośnie pomaga mieszkańcom.
- W urzędzie można dostać informacje.
- W urzędzie można złożyć pismo.
- W urzędzie można załatwiać sprawy związane z gminą.
Czym zajmuje się urząd
- Urząd pracuje dla mieszkańców gminy.
- Urząd wykonuje zadania gminy.
- Urząd udziela informacji.
- Urząd przyjmuje dokumenty.
- Urząd pomaga skierować sprawę do właściwego pracownika.
Gdzie jest urząd
Urząd jest w Sośniach.
Adres urzędu to:
ul. Wielkopolska 47
63-435 Sośnie.
Jak skontaktować się z urzędem
- Można zadzwonić do urzędu. Numer telefonu to: 62 739 39 10.
- Można też napisać e-mail. Adres e-mail to:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Kiedy urząd jest otwarty
Urząd jest otwarty od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy urzędu to:
- poniedziałek: 8:00 - 17:00,
- od wtorku do czwartku: 7:00 - 15:00,
- piątek: 7:00 - 14:00.
Gdy potrzebujesz pomocy
Na stronie urzędu jest deklaracja dostępności.
Jeżeli jakaś informacja na stronie jest trudna do odczytania albo niedostępna, można poprosić urząd o pomoc.
Można też złożyć żądanie zapewnienia dostępności.
Najważniejsze dane
Urząd Gminy w Sośniach
ul. Wielkopolska 47
63-435 Sośnie
telefon: 62 739 39 10
e-mail:
godziny pracy urzędu to:
- poniedziałek: 8:00 - 17:00,
- od wtorku do czwartku: 7:00 - 15:00,
- piątek: 7:00 - 14:00.


